Zumra-nur46p Vitaminlerim herşeyin normal sadece ferritin düşüktü onu da 3 ay bitince kullanacaksın demişti doktor, Düşük önleyici iğne vurdum progestan içtim yattım dinlendim ama olmadı doktor genetik anomaliği olan bebek düşer dedi bilmiyorum ben kendimi çok yorduğum için de olabilir. Bu sabah özele gittiğimde ilk kez kalp atışını ve bebeği gördüm akşam üzeri şiddetli ağrım ve kanamam oldu beyaz parça bişey geliyordu progestan sandım sanırım keseydi