nar_25 O kadar çok stres üzüntü yaptım ki üzüntümü eşimden çıkardım defalarca özele götür deyip bunca zaman beni umursamadığı için bilmediğim yabancı bir yerde yaşıyorum ilçede, kimseyi tanımıyorum imkanlar çok az, ev konudunda çok ayakta kaldım bir kızım var onu okula götür getir beslenmesini hazırla kahvaltı akşam yemeği hep benden bekledi eşim kendisinin bu beklentileri olsun çocuğum olsun kendimi hiç önemsemedim yoruldum. Hep benden beklendi yemek, temizlikte yardım et desem yapma boşver temizliği der boşvereyim tamam ama insan destek bekliyor