Gamze_gamze Yazmelegi_ Karaca asla önermem sadece fincanları güzel onun dışında sadece adı olan bir marka bence. Tencerede hisar ve emsandan şaşmayın derim
Wg12 Yazmelegi_ Schafer kullanıyorum Karaca graniti kullanmistim hiç memnun kalmadm maalesef Rengi falan atıyor
myavocado Yazmelegi_ Schafer tecrübem yok, ama çeyizime karaca’nın granit tencere setini almıştım, dört senedir kullanıyorum gayet memnunum. Çelik takım ise karaca değil Emsan veya Korkmaz’ı kesinlikle tavsiye ederim.
mavisevenanne Granit ise falez öneririm. Teflonda tac. Çelikte Aryıldız öneririm. Elektrikli eşyada o söylediğin iki markada reklamdan başka bir şey değil ne yazık ki olumsuz deneyimlemelerim oldu.