Yazmelegi_ schafer hiç kullanmadım ama Karaca çeyizimden asla almam bi daha . 2 yıl önce jumbo dan 2 tencere almıştım enfes bişey.fissler gibi tabanları ısıyı eşit dağıtıyor.bu çok güzel nişey ve kapağı çok kaliteli. Karaca kapakları kulp kısmının içi küflendi ama jumbo da öyle bişey olmadı olmazda buna müsait değil çünkü. Dediğim gibi schafer kullanmadım bilmiyorum