Dilekzamn benim öyle olmuştu. Reglime 11 gün kala şüphelenip yapmıştım. Silik pozitif verdi başka testte tekrar yaptık aynısı oldu. Ama kanda negatif çıktı. Regl günümü bekledim hiç belirti olmayınca tekrar beta verdim bu sefer 56 çıktı. Size tavsiyem regl gününü bekleyin ☺️ şimdiden hayırlı olsun:) şuanda 11+1 deyim bu arada