Dilekzamn Kızlar adetime 10 gün var bi erken gebelik testi yapayım dedim yani çizgi çok çok silik ama yinede çizgi var gözüküyor böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba sizce testte yanlışlık olabilir mi?
Minerva94 Dilekzamn hepimiz karşılaştık 😅😂😂 Ya işte normalde bu da pozitif sayılıyor ama bu testler erken dönemde maalesef çok güvenilir değil. Ya tekrar yapıp koyulaşma takip edeceksin ya da kan vereceksin canım
Esmaaaaaaaaaaa Dilekzamn benim öyle olmuştu. Reglime 11 gün kala şüphelenip yapmıştım. Silik pozitif verdi başka testte tekrar yaptık aynısı oldu. Ama kanda negatif çıktı. Regl günümü bekledim hiç belirti olmayınca tekrar beta verdim bu sefer 56 çıktı. Size tavsiyem regl gününü bekleyin ☺️ şimdiden hayırlı olsun:) şuanda 11+1 deyim bu arada
Aysinnn Dilekzamn bu mor kapaklı testler pek güvenilir değil yalancı pozitif çıkarıyor bence farklı bı test deneyin yumurtlama günunuzu biliyorsanız 12 13 gün geçince testte çıkıyor deniliyor. Olmadi kan verip de emin olabilirsiniz umarım olumlu sonuc alirsiniz 🌸
Dilekzamn plajterligi çok silik ama ya kafam çok karıştı diyorum acaba nedir ne değildir anlamadım bişey :)
Dilekzamn Aysinnn yumurtlama gününü değerlendirdik onun üzerinden 5 gün geçti ben 3 4 gün öncesini de değerlendirmiştik ben bir deneyim dedim ama bilemedim de bu çıkandan evet teste birşey varmıdır diyede düşünmedim değil
plajterligi Dilekzamn bu benim dün yaptığım test herkes çizgi gördüğünü yazdı ama aşırı silik buna kıyasla sizinki Baya net bence, başka markayla tekrarlayın hatta en iyisi kan vermek olur
Aysinnn Dilekzamn benim ağzım cok yandı bu testlerden umutlanip uzulmemeniz için dedim hakkınızi helal edin. Umarım pozitiftir en sağlıklısı kan testi bekleyebilirseniz 5 gün sonra bı kan testi verin
Dilekzamn plajterligi regli olacağım yazmışsınız oldunuz mu verdiniz mi kan ? Ama sizinki de belli oluyor yani bu şekilde kabul ediliyorsa testler ikimizdese var gözüküyor 😂
Dilekzamn Aysinnn estağfurullah öyle şeymi olur bende düşünüyorum zaten testte birşey olabilir mi diye herşey mümkün valla