Fatma_98 Sancı değil de kasılma olunca da böyle oluyo bebek toplandikca cogaliyo duzeliyo benimde böyle olmuştu
Tubakrgn000 Nurbanusancak Peki bu nst nasıl sizce ya benim perinatoloji doktorum istedi sonuçlarada kağıdı tam açtı Bi göz gezdirdi tm bişe yok git dedi pek içime sinmedi
Nurbanusancak Tubakrgn000 normal çıkmış sancılarınız çoğunlukla 20’lerde zaten 40’ın üstünde düzenli sürekli olduğunda doğum sancısı sayıyorlar hatta 60’larda falan oluyor genelde🥰