R-veyda44  Kizlar doktor sadece bebeğin hareketleri nasıl diye sordu bende normal dedim nstye girince hareketlendi onun haricinde artık çok hareketli değil 35+3 haftalık
imran71 R-veyda44 doktorun haricinde burda hangi anne nst hakkında kesin ve net bilgi verebilir ki? Doktorunuza güvenin bı kez daha sorun. Riskli bişey olsaydı direkt yatış verirler eve bile göndermeye korkarlar emin olun
Masalceylan R-veyda44 normal mi dedi ben mi yanlış görüyorum bildiğim kadarıyla sancın var gibi ama doktorda bisey demediyse sorun yok demektir
Nurbanusancak Masalceylan sancılar var ama düşük 50’lere ulaşan çok ve düzenli yok genelde 0’dan 25’lere artmış bunu sancı olarak saymıyor doktorlar🥰 Ben 2 haftadır gidiyorum minimum 30 maksimum 65’leri görüyorum yine de normal diyor doktorum 😅
Masalceylan R-veyda44 him anladım ben mi yanlış biliyorum dicemde benim 32.haftalardan beri hep sancım olurdu anlardım sancıyı falan nstde belkide ben yanlış biliyorum başka kimse yokmu ya anlayan
Masalceylan Nurbanusancak bende tam tersi 40 larda çıkan bıkac tane sancım olsada bakıyorlardı 32. Haftamda yaşadım düzenliydi ama benimkisi