Vethekelif Bende korkuyordum uyuyamıyorum düşünmekten ama kızım o kadar bekletti ki beni artık korkmuyorum yarın ilaç verecekler altran heyecandan gel de uyu şimdi 🙂
MeltemKocamer Senay19 valla korkutmak gibi olmasın ama benim canım çok yandı.baya iktirdi elini içeriye çocuğun kafasına mı dokunmaya çalıştı ne yaptı bilmiyorum ama psikolojimi etkilemişti o zamanlar..ama şimdi direkt sezaryen olacağım için hiç o işe girmem..
Gamzekirar Ewet zor bir durum dogum ama can yanmadan o cocuk nasil cikacak mutlaka canimiz yanicak onemli olan kendi kendimizi korkutmamak nekadar sogukkkanli olirsaniz okadar az aci olur emin olun bn oyle yaptim we ikinciye hamileyim gine kendi kendime cesaret werip sogukkanli olcam we allahin izniyle ilk dogumum gibi guzel gecicek😊😊
Gamzekirar Ayrica sezeryan hic iyi bisey deil normal dogum en iyisi we en sagliklisi sezeryanin iyi oldugunu dusunmeyin lutfen
Caglaaa Senay19 bende çok korkuyordum sonra burda bir kaç doğum hikayesi okudum için o kadar rahatladı ki herkesin vücut yapısı bir değil elbet ama inanın korkum gitti guzel başlıklı doğum hikayelerini okumanızı tavsiye ederim 😊
azm Selale_bati senin adına çok sevindim ne güzel açıklığın var suni verirlerse de hızlı açılır belki de birkaç saatte bebişine kavuşursun güzel haberlerini merakla bekliyrm allah hepimizin yardımcısı olsun bol bol dua edelim
Misskaynak Selale_bati yaa ne guzel cok kolay dogurursun canm 5cm acilmis gerisi cok kolay olur bak goruceksin 👌🏻👏🏻💓