rumikaa Aycaunalsimsek banada öyle yapıldı sürekli arayıp kendileri çağırıyorlar aşı için de son gittiğimde tarih verdi gel diye gittim aşı yoktu biz sana haber verelim denildi ben o yüzden arayıp soruyorum
Aycaunalsimsek rumikaa randevu oluşturuluyor ya o yüzden aşınızın hazır olması lazım zaten onu kastettim bende. Sonuçta onun için randevu veriliyor. Bu sefer mağdur oluyoruz, günü geçiyor vs
Sazenin rumikaa hayır zorunlu bir aşı değil kapsamı ve faydası tetenozdan daha çok diye olmak istemiştim ama Türkiye şartları buna engel 🫣
rumikaa zge13 anladım bana doktorum en son 2019 da olduğum için 2 doz olmamı önerdi yani şuan artık aşı bulursam bi doz olsam bile yeterli diyorum
zge13 rumikaa daha 22. Haftadaymışsınız bence gelir birini de doğuma yakın falan vururlar bence en geç zor bulunuyor ama gelince de bebek ve hamileler öncelikli zaten
Betulerdem21 rumikaa bende 20. Hafta sağlık ocağında olmustum ilk dozu ama 2. Doz ellerinde yokmuş bekledim gelmesini gelmeyince özelde 120 TL gibi bı ücretle oldum 1 ay önce kadar