rumikaa Sağlık ocağı aşı için randevu veriyor diye biliyorum. Bende ilk doz Temmuz da ikinci doz Eylül de oldum ve ikisinde de sağlık ocağından aranıp öncesinden randevu oluşturulup o şekilde gittim. Yani ben hiç sağlık ocağını arayıp aşı var mı yok mu diye teyit ettirmedim. 12.hafta itibari ile sağlık ocağından düzenli şekilde arandım. Bir sıkıntım olup olmadığı sürekli soruldu. Hatta son kontrolüm de Kasım 14 tarihinde. Emzirme ve doğum ile ilgili bilgiler vericez size denildi. Hatta aşı randevularım da neredeyse 1 ay öncesinden yapıldı, sonuçta ben aşının olup olmadığını sürekli arayıp kontrol edemem, öncelikli grupta olduğumuz için onların takip etmesi gerekiyor bence 🤷🏻♀️