Gayeluna K-1997 canım ben Famera kullandım birde estrofem vermişti estrofem hala devam ediyorum bugün regl bittikten sonra 10. Günüm
Gayeluna -Papatya33 bana yaptı çatlatma iğnesinin bugün 2. Günüm halsizim sürekli uzanmak istiyor bedenim içim geçiyor arada bi akıntım var ve bel ağrım var
K-1997 Gayeluna bende Femare kullandım dün bitti 5 gün kullandım yarın kontrolüm var bakalım büyümüş mü yumurtalarım canım adetimin 10. Günü
-Papatya33 Gayeluna kafamı kaldıracak halim yok. Havalardan da olabilir gerçi. Akıntı ve bel agrisi catlatma ignesinden hep
Gayeluna -Papatya33 ya bendende şimdi kahve rengi bi lekelenme gelmiş bugün iğneden sonra 2. Gün normal mi acaba
Gayeluna K-1997 büyür inşallah canım benim stres yapma bende çok ümitsiz gittim büyümedi galiba dedim ama büyüdü
K-1997 Hadicanimsendee13 iki kere hamile kaldım ölçmen ovitrelleyle ikisinde de 10. Gün etkisi geçti 12. Gün kanda öğrendim 14. Gün kanda kesinleştirdim çeşitli sebeplerle düşük oldu canım
Gayeluna -Papatya33 yok ilişki olmadı henüz 36 saat dolmadı daha şimdi doktoruma yazdım normal dedi canım
K-1997 Hadicanimsendee13 doktorun ilişkiyi nasıl önerdi canım ben şimdi ovitrelleyi vurucam üç gün üst üste önerdi bana normal de sadece 36. Saat ilişki yaşıyordum