Derennn700 Kızlar ben 1 kasımda iğne yaptım sizde durumlar nedir neler yapıyorsunuz bende gaz ve kabızlık var malesef iğnenin etkisinden 🙃
Ftma4 Derennn700 ben de 10 dakika önce iğne oldum ne gibi bir etkisi olur bilmiyorum yan etkileri çok mu ağrı yapıyor
Semali1 Selam canımmm Bende 19 Ekim de yaptım bugün iğnenin 16. Günü akşam test alıp yapıcam bakalım normalde yarın adet olmam gerekiyor ama inşallah olmam hiçbirimiz olmayız ☺️
Gayeluna Selam bende bugün oldum 20mm 1 adet yumurtam olduğunu söyledi doktor allahım hakkımızda hayırlısını kolaylıkla nasip etsin 🫶🏻
Derennn700 Gayeluna hadi inşallah tutar canım benimde 17,5 mm bir yumurtam var doktor ilişkiyi nasıl önerdi bizim iki gün üst üste sonra gün aşırı
Semali1 Derennn700 Kendimi umutlandırmak istemiyorum ya biraz temkinli gideyim diyorum sürekli negatif görmekten sıkıldım artık 🥹
Semali1 Derennn700 Kandan önce akşam bi test yapayım bakayım canım ondan sonra kanda veririm tabi inşallah çıkar da 🫶🏽
-Papatya33 Derennn700 ilk catlatma iğnesi vurulduğunda çok asiriydi gaz. İki üç gündür hiç yok sanki iğne etkisi de geçmiş gibi hissediyorum
Suneyeee21hdkmd -Papatya33 rica etsem bu iğne ve femara ilacını ne zamn kullanılıyor nezman yapılıyor soylermisiniz çok merak ediyorum adetin 2. Günü gidecem bende doktor başlayacak ama ne yapacak bilmiyorum siz nasıl yaptınız süreç nasıl ilerledi