Biz eşimle plak seviyoruz olsa ne güzel olur diye konuşuyorduk, geçen sene doğum günü için plak çalar aldım bi tane de plak dayanamayıp erken verdim 😁 Doğum gününden bir iki gün önce de arkadaşlarımıza gidecektik pasta yaptırmıştım orada pasta üfledi, tam gününde de kayınvalidemler ve görümcemler geldi hep birlikte kutlamıştık 😁bu sene traş makinası istiyordu onu almayı planlıyorum hazır Kasım indirimleri varken