Burcu_drn Benim tedavi olduğum sırada biz 5 arkadaştık 1 kişi hariç hepside pozitif sonuç aldı çok memnun kaldık 🥰 raporsuz 50 bin , raporlu ile 37 bin tlye tekabül ediyordu . Şuanki ilaç fiyatıyla ilgili hiç bir bilgim yok en pahalı ilaç Gonal-f oda şuanki fiyatıyla 8 bin liraya yakın diye biliyorum. Tedavi esnasında 4 veya 5 adet bitirdim diye hatırlıyorum