Selam kızlaar,
Devlet hastanesi veya üniversite hastanelerinde tüp bebek yapılması ile ilgili bir sorum olacak. Bildiğin kadarıyla 2 negatif aşılamadan sonra tüp bebek tedavisine geçilebiliyor. Ben geçen ay klomen+ovitrelle kullandım. Bu ay da aynı şekilde olacak. Şu an şehir hastanesine gitmekteyim. Bu ay da negatif olursa sonuç, önümüzdeki ay tüp bebek için hak kazanabiliyor muyum? Bir de şehir hastanesini bırakmayı düşünüyorum. Hacettepede devam edeceğim tedavime ama orda direkt tüp bebek yaparlar mı yoksa 2 aşılama daha isterler mi? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim