hllaltas25 seni çok çok iyi anlıyorum. İki ay önce ilk gebeliğimde de kedeyi zar zor gördük sonra bi düşük yaşadım. Bu hafta hamile olduğumu öğrendim beta 758 ile. İki gün sonra 1895 oldu. Bugun doktora gittim göremedi keseyi. Salı günü için tekrar çağırdı. Karnımdan göremezse alttan bakacakmış. Eğer kese oluşmamışsa dış gebeliktir dedi. Üzüldüm ne yalan söyliyim bende. Sende sabret biraz geçsin ki görünmezse moral bozukluğu yaşama bide.