FatmaB_ 🤣 ya çok karmaşık herkeste farklı işliyor resmen benim kızıma hamileliğimde bu dönemlerde direk görmüştüm diye hatırlıyorum betalarim da daha yüksekti ama doktorum betanin yüksek olması önemli değil geç döllenme olabilir dedi önemli olan düzenli artması dedi