MuhammedinAnnesi37 Selam bende 38+2 oldum 2 hafta önce oğlum 3.200 gr idi son durumu yarın öğreneceğim geçen hafta nstye girdim sancım 90 a kadar çıktı açılmam yoktu normal olacak inşallah bebek kanala giriyor dedi gece ağrılarım oluyor sabah adet olacak gibi ağrım vardı ama geçti doğmayacak bu oğlan diye korkuyorum 😂 yarın doktor açılma varsa yatıracak kan sulandırıcı kullanıyorum planlı doğum olsun istiyor iğne saatlerine göre ayarlayacak sanırım bende durum bu