MuhammedinAnnesi37 hoşgeldin aramıza o zaman 😇 bizde kızımla 38+1 haftalığız söylediğin ağrılar genelde hepimizde oluyor arrık vücud doğuma hazırlanıyor yalancı sancılar yokluyor 😇 kilosuna takılma zayıf bebek daha çabuk topluyor millet konuşur üzülme sen. 36da 2.800du şu an bilmiyorum 🤷🏼♀️ Göbeğim aşağıya düştüğü için çok çok zorlanmıyorum eskisi kadar hafif mide yanmalarım var onun dışında çok şükür bir sıkıntımız yok. Bende bir gelsin istiyorum bir de korkuyorum normal doğumdan gelmesin diyorum 😂 nstde sancım çıkıyor ama gerisi yok 🙈