Ayysuu Aysegebes ben 25 haftalık hamıleyım sag kasıgımdan karın boşluğuma kadar bı agrı var bebegım hareketlı hareketlerı guzel ama agrım var normal mı
Aysegebes Ayysuu canım ağrın hafifse ciddi bir şey olduğunu sanmam ama şiddetlenirse mutlaka doktora git
derler-anne Aysegebes Allah’ım yardımcın olsun bacım Allah sabırlar kolaylıklar versin gönlüne göre olsun her şey
Aysegebes atlasinannesi_ normalde hamileliğim boyunca kullandım ama son 1 ay kala bıraktım çok feci ishal yapıyodu