Kızlar 39+5 deyiz. Ya ben 2 gündür kasık sancısından uyuyamıyorum. Saat başı uyandırıo desem yeridie. Böyle regl sancısı ama daha çok kasıklarımda. Gündüz de devam ediyo tabi ama geceleri daha çok hissettiriyo. Doğum sancısı olmaz düzenli keskin girmesi lazım öyle bir şey değil. Napsam ya randevum perşembe o günü beklemeyip gitsem mi doktora. 40 olmadan gitmek çok istemiyorum günün dolmamış daha der gönderir diye çünkü 40 olunca sezeryana randevu alcam ama böyle de geceler zehir gibi oldu. Böyle sancı yaşayan var mı normal midir???? Neye işaret😕