Normal diye sartlandirma canım bebegin icin saglikli olanı iste. Korkutmak istemem ama kordon dolanmisti hersey yolundaydi ama cok zorlandim karnima karnima bastirdilar cıksın diye. O ara sezeryan istiyorum diyr ağliyordum. Rabbim hakkinda hayirlisi nasilsa o seklide nasip etsin diye dua et. Sartlandirma kendini daha erken . Hic bir belirti olmadan Suni sanci verip te dogurtmak bana akiĺ isi değil.