eliff4 Valla canım ben hiç biberon falan hastane çantasına koymamıştım mama da koymamıştım bebeğim ilk zamanlar sadece beni emdi ama sütüm yetmiyordu ağlıyordu o yüzden mecburen mamaya başladık yani ne olacağı belli olmuyor iyi yapmışsın biberon almakta her türlü zaten biberon kullanılıyor normal sadece süt veren arkadaşlarım da sağıp dışarı çıktıklarında özellikle biberonla veriyorlar