Kızlar bebeğinize hangi biberonu aldınız? Bugün Philips avent aldım 1m+ yazıyordu 1 aydan sonra kullanılıyormuş anlayamadım onu ilk baş bir küçüğünü yada uç almak gerekiyormuş ama çok pahalı iade etmeyi düşünüyorum ama başka nasıl alabilirim fikir verir misiniz memnun kaldığınız yada aldığınız?