GirlandBoy_Mom
Benimde dün öğlen kahverengi lekelenme oldu. Akşama doğru ve bugün çok açık kırmızı,pembeye yakın,1 pedi doldurmayacak az az kanamam oluyor. Bugün 2. Günüm. Adetime bir hafta var daha. Sabah test yaptım ama negatifti. Erken daha test için dimi?ara kanama mı acaba diyorum?hiç olmadı ama bugüne kadar 🙁