Ceren1996 yaa benim de 5+0 canım, doktora gitmedim. Dün kan verdim 357 çıktı, yarın bir daha vereceğim bakalım artış var mı yok mu… bana beta düşük gibi geldi 1000 olanlar var 😅29 eylül son adet tarihim, 6 gün gecikme sonucu kan verdim. Evde de 28 ekim akşamı idrar testi yaptiğimda çok silik çıkmıştı ama kızımı da o silik çizgiyle öğrenmiştim😅 sende durumlar nasıl