Tugcee55 evet bende kullanıyorum fakat günde 2 defa değil de öğlen bi defa kullanıyorum aksam unutuyorum günde mutlaka 1 tane içerim inşallah yine faydası oluyordur bi ara doktor önermişti aldık boş boş kaldı evde o doktora gidemedim bidaha evde duracağına başlayayım içeyim dedim