Alone bu aslında bulunduğunuz ile göre degisiyor. Bursa’ya gittiğimde tansiyondan acillik oldum. Açıkçası ordaki doktor alfamet kullanma, başka ilaç dedi. Ben bursa’da 1 hafta kalacağım için idare ettim. Ama bilginiz olsun, dahiliyeye değil kardiyoloji ye giderseniz daha iyi olur. Eğer özel hastaneye gidiyorsanız orada kardiyoloji yoksa dahiliye öneriyorlar genelde. Ancak kardiyoloji doktorlarını tavsiye ediyorum.