Alone bende de gebelik zehirlenmesi olmuştu önce tansiyon yükselmesi ile başlamıştı 13-9 14-9 falan oluyordu kadın doğum doktorum kendisi alfamet yazdı bana günde üç kere kullanmama rağmen tansiyonum hiç düşmedi. İdrarda protein çıktı birde tansiyonum 15-12 lere çıkınca acil sezaryene aldılar. Kaç haftalık gebesiniz bilmiyorum ama gebelik zehirlenmesi ve yüksek tansiyon bebekte gelişim geriliğine sebep oluyor. Ben 35 haftaya uyumlu doğurdum çünkü tansiyondan dolayı bebek beslenemedi mecbur doğuma aldılar.