qamze35 bugün gittimm doktora sonuca cok şaşırdı yanlışlık olabilirmi dedi bende bilmiyorum dedim mol gebelik olabilirmi dedim şuan onu bilemeyiz dedi alttan baktı kese gördü bitane 5 haftalık uyumlu dedi ama etrafında kanama alanı varmış progestan iğne verdi onu vurdurdum. Kan sulandırıcı kullanmam gerekiyo normalde onuda icmiyorum pazartesi gel yine dedide bilmiyorum gerçekten neler bekliyor beni inşallah hayırlısı olur