Nhrr babyiscoming_ merak etmeyin kabız olduğunuz için oluyor benimde öyle sanırım çıkış kısmını biraz yirtiyo çizik gibi bişey. Kabızlik geçince düzeliyor o da doğumdan sonra düzeliyor.
Mavi_rella babyiscoming_ hmm o yapmaz o zaman kesin hormonlardandır bende ferrum kullanıyorum şimdi daha iyiyim. Ben diyetisyene de gittim kabızlık için hormon kaynaklı dedi lifli gıda ve bol su iç dedi 🌼
babyiscoming_ Mavi_rella günde 3 lt su içmeye çalışıyorum lifli gıdalar da tüketmeye çalışıyorum ama bazen fayda etmiyor demir ilacı çok etkiliyor maalesef🫠
fairytale_ babyiscoming_ korkma canım makattdan gelenden sıkıntı olmaz dedı doktorum 🌸için rahat olsun
Diloo54 @babyiscoming_ feramat yapmaz canım bende 31 haftalığım hiç bırakmadım doğuma kadar da devam edicem böyle bir durumla karşılaşmadım seninki tamamen zorlanmayla alakalı kabız olmuşsun zaten tabi ki ister istemez zorlanırsın o yüzden kanamıştır mesela ben kustuğum zaman muhakkak peşine kan kusuyorum çünkü öğürürken çok zorluyorum kendimi kasılmayla beraber kan geliyor olabilecek şeyler bunlar dert etme😘 zaten şaldır şuldur gelmemiş silmeyle birlikte gelmiş bi sıkıntı yok bence🙈
_-7_- babyiscoming_ benımde böyle oluyordu hatta bı ara çok geldi çoğalmıştı yanı sonraki haftalar makattan dışarıya çıkan bır et parçası oluştu anal fıssur mu hemoroid mı ne diyorlar sizde de olusabılır zamanla
kindacute babyiscoming_ ferro sanoldü yanlış hatırlamıyorsam, ilk zamanlar bende de olmadı sadece dışkıda renk değişimi olmuştu en son artık kan gelmeye başlayınca kestim içmeyi, baktım düzeldi, sebebini anlamış oldum
rumeysa_1c Geçen gün bende fark ettim ilk defa oldu sizin gibi korktum önce nerden geldiğini anlamadim ilk baş sonra baktım makattan geliyor 2 damla falan peçetede vardı benimki kuruluktan dolayı oldu sanirsam birkaç gün hametan sürdüm geçti
1kopek1bebek babyiscoming_ basur vardır zorlandığın için damarlar sızar kan gelir normal gelmezse kötü zaten şişerse basurun acı içinde kalırsın. Ben yıllardır öyleyim. Her zorlandığımda kan gelse bari diyorum öteki türlü acısı fena. Dr luk bişey yok bence ama için rahat edicekse sor aynısını söylicek
Ayse0575 babyiscoming_ bende 1 kere yaşadım bu durumu kabızda değildim ama makattan gelmişti kıpkırmızı kan. Kan sulandırıcı kullanıyorum ona bağladım belki kılcal damarlar falan kopmuştur diye
Flowermom0 babyiscoming_ oğluma hamileyken kabızdım. Çlk çektim kabızlıktan. Zorlanıyorum diye gelirdi hep makatran.
GEM babyiscoming_ Basur Veya çatlak vardır ondan olur kabız olmamaya bakın bol su için. Birde araştırın eğer sakıncası yok ise ozon yağı alın kulak pamuğu ile poponun biraz içine doğru ve dışına güzelce sürün çatlağa iyi geliyor ozon yağı. Basur yoksa bile zorlanmadan olur çatlakta aynı şekilde ilerlememesi için kabız olmamaya dikkat edin. Eğer geçmez ise sanırım genel cerrah bakıyordu bi genel cerraha görünün.