Bidemet Yarin 36+0 olarak gün alacağız sezeryan günü doktorum 22 Kasım gibi alırım diyodu bakalım heyecanlıyim sürekli içim pir pir 🫠 artık evden çıkamıyorum da sürekli nefe nefese ağrılarım yok cok şükür