Heksi bugün Dr gittim 39+6 oldum bebek iyi kanalda suyu azalmış doğum yakın dedi nst sancım falan yok yatış yapalım dediler kabul etmedim evde sancı durumuma göre gidip normal doğum planlıyorum yatış sonra başka bir Dr gidip yatışlık bir durumum var mı fikir aldım suyumun gayet iyi olduğunu yatışlık bir hasta olmadığımı söyledim beklemen lazım 11 kasıma kadar gelmezse tekrar kontrolle gel dedi bakalım hayırlısı artık zamanı var ama biz anneler sabredemiyoruz sabırsızlanıyoruz