Snm-9586 evet kızımız olacak nasipse geçen hafta şeker yüklemesi için gittim sıvıyı içince kötü oldum biraz çıkardım tadı bana çok kötü geldi ve bi daha asla içemem dedim doktoruma. 1 hafta evden şeker ölçümü yaptım aç tok onun sonuçlarını doktoruma gönderdim bişey çıkmadı şükür