Abc_ABC Ayy Şubat doğum diyince gönderiye bakmak istediim
2020′de Şubat 25′te aldım oğlumu kucağıma🥰
Normal şartlarda 40 haftamız 11 Şubat’tı
2 hafta geç
geldi🙈
Doğumun ardından bir kaç hafta sınra havalar ısındı
ancak pandemi cıkmıştı.
Olsun cok güzel bir ay😀Yaza kadar anne de bebek de toparlanmış oluyor.
Okula başladığında da Şubat doğumlu olması cok güzel oluyor buçuklu yaşlarda.♥️♥️🙏