son haftalarda bebek asagi indigi icin mide rahatlar diyorlar ama bende hic rahatlama yok hala cok midem yaniyor bebegim dogum pozisyonunda onda da bir sorun yok ama mide yanmalarim hala gecmedi uyuyamiyorum benim gibi olanlar var mi nasil hafifletebilirim bu yanmayi😢