Melosum34 ewt benim de canım çok yandı o fiyata verdiğime ama o gün başka şansım yoktu yedek bi telefon olsaydı yine okeydşm beklerdim yapılmasını pil sağlığı 95 lerde neredeyse iki yıl garantili telefon o fiyata gitti işim garibi adam diyor siz beni kazıklamışsınız hala