Hayelllerhayatttlar Kızlar iCloud hesabım sattığım telefoncuda vardı telefonu sıfırlamak için geçerliymiş Sıfırladı mı sıfırlamadı mı bilmiyorum Ben bugün o eski telefonun hesabını kendi telefonumdan sildim ve şifremi de değiştim o telefondan da çıkış yapılmışmışdır
Hayelllerhayatttlar Neferut evet değiştim yeni bi şifre belirledim hatta sifrenin değiştiğinden emin olmak için hesaptan çıkış yapıp yeni şifre ile tekrar girdim
Hayelllerhayatttlar Hayelllerhayatttlar bide kızlar nelere erişebilir iCloud’u yeni telefonda açığımda tüm uygulamalarımdan tut duvar kağıdıma kadar geldi orda da öyle midir
Mervealya1992 Hayelllerhayatttlar bıdaha aklında bulunsun tel satarken sen sıfırlada ver hersey silinmiş olur
Hayelllerhayatttlar Mervealya1992 telefon kapalı konumdaydı normalde zaten öyle yapıyorum kaç telefon sattım şu ana kadar ama bu kapalıydı yapamamıştım
Melosum34 Hayelllerhayatttlar evet yapılmıştır sıfırlasa zaten sizin şifrenizi ister telefon çöp kalırdı elinde şuan çıkış yapılmıştır
Hayelllerhayatttlar Melosum34 ya peki nelere erişebiliyor Google youtobe geçmişi mesajlar aramalara erişebilirmi gerçi erişebilir ben hesabı yeni telefona yükleyince telefonum ekran görüntüsüne kadar hepsi geri geldi ya biraz özel plucak görümcen evlendi o geceden çok korkuyordu ben kendimce anlattım ama yetinmedi bişeyler araştırdık salaklık bendeki onun telefondan olmadı benim telefondan gerçi geçmişi filan sildim ama yinede emin değilim onlara erişir mi diye sonuçta ayıp şeyler
Melosum34 Hayelllerhayatttlar eski Safari aramalarınız YouTube aramalarınız bazı resimleriniz falan kalıyor evet kendiniz kendi cihanızından bile çıkış yapsanız kalır sıfırlaması gerek bu yüzden inşallah sıfırlamıştır
Hayelllerhayatttlar Melosum34 ben geçmişleri filan silerim hep buna rağmen erişebilir mi bide kullandığım uygulamaların hepsinin şifresini yine değiştim şimdi ve açık olan oturumları kapattım bide iclouddakş fotoğrafları sildim
Melosum34 Hayelllerhayatttlar siz hangi modelini kaça sattınız acaba eşim iPhone teknik servisinde çalışıyor merak ettim
Hayelllerhayatttlar Melosum34 normalde telefonum 13 dü 30 bine gidiyordu fakat telefon entegresinde sorun oluştu düştüğünde tamirci açmıştı o şekilde kapalı telefon hasarlı 18 e verdim
Melosum34 Hayelllerhayatttlar entegre ne entegresiydi acaba Türkiye cihazıysa çok uyguna gitmiş parçacıdan alıp o parçayı takmıştır Max 3 bin masraf etmiştir 🥲iCloud çıkış yapmışsınız havada satmıştır o zaten onu
Hayelllerhayatttlar Melosum34 bir önceki postumu okurmusunuz ya zaten telefon o gece yapılsaydı satmayacaktım uçağım vardı tamir için bekleyemezdim mecbur kaldım o telefona tamire 6 bin fiyat verdiler ewt Türk cıhazıydı daha bir yıl bile olmadı şubatta yılını dolduracaktı