Busraaclak teşekkür ederim size de geçmiş olsun 🥺 22-26 arası endol fitil kullandım günde 2 defa. çok şükür kasılmaları rahatlattı o da. Ama rahim ağzım 15mm kısaldı malesef. 26 olur olmaz da adalata başladık günde 2 defa. Düzenli tansiyon kontrolü yapmamı istedi bir yandan doktor. İnşallah hepimiz sağlıkla vaktinde doğum yaparız bebeler çok aceleci olmasın🥲🥲