Busraaclak benim de 19. Haftadan beri kasılma şikayetim var günde 18-20lere çıkınca 22. Haftada 3 gün hastanede yattım. Ama adalatı 26. Haftada başlattı perinatoloji. 26ya kadar rahimde reseptörler gelişmiyor bu sebeple endol vereceğiz dedi. Boşuna adalat dayamaya gerek yok dedi (bebekte gelişim geriliği yapabildiğinden). 26ya kadar endol fitil kullandım günde 2. sonra 26 olduktan sonra günde 2 adalat başlatıldı. Ama hala kasılmam oluyor tabi