Melamial salı gunu gidicm bakalım inşallah bişey çıkmaz ben endol da kullanıyorum onu forumda bazı gebeler kasılma önlemek için kullanıyolarmş belki bana da onun faydası olur 3 gundur endolu düzenli içiyorum bide devlet hastanesine gidiyorum acaba 33 te nstye girermiyiz