Dilaradenizz0 -Papatya33 benim ilk sezaryanım gemeldi devlet hastanesinde panik olurum yapamam diyip genel istemiştim öyle de oldu. İkincisini de spinal istedim öyle oldu
-Papatya33 Dilaradenizz0 ilki benm epiduraldi çok stres yaptm ağlamaya başladım sakinleştirici yaptılar çocuğun sesini duyunca kendime gelmiştim. İnşallah iyi insanlar çıkar 🙏