GirlandBoy_Mom ilk gebeligimi 7.39 ile öğrendim şuan 2 bucuk yasinda ikinci gebeligimi 13.9 ile öğrendim 6. Haftada kaybettim 3. Gebeligimi 26 ile öğrendim 8+3 te kaybettim şimdi yine hamileyim 127 ile öğrendim bakalım henüz kese görmeye gidicez yarın
Ama önemli olan değerin düşük olması değil düzenli yükselmesi tecrübelerime dayanarak söylüyorum