GirlandBoy_Mom bende aynı senin gibi adetime 3.4 kala gittim ve doktorum dedi değerin çok düşük kimyasal olabilir kimyasal oldu 17.2 di benimde canım bu kötü birsey değil dedi tam aksine yumurtalıkların çalıştığını gösteriyor dedi aradan bir ay geçti hamile kaldım inşallah senin de değerlerin yükselir canım haber bekliyoruz senden 🤭🫶🏼