sd18 beta hcg düzensiz yükseliyorsa ve kanama varsa zaten kimyasal gebeliktir veya dış gebelik. yükseldiğine bakmayın kimyasalda bazen kanama devam ederken az da olsa yükseliyor ve bazı insanların beta sıfırlanması uzun sürüyor
Selocan12 R-veyda44 düşer ama sağlıksız olunca zaten geç gelişiyor doktor anlamıştır bana 1 hafta şans verelim demişti ama kese geç büyüyor zaten sağlıksizsa düşer dedi ve ertesi gün düştü zaten
Selocan12 R-veyda44 rıca ederim bu arada düşükten sonra bir adet olduktan sonra hemen hamile kaldım ne olursa olsun üzülme belki allah daha güzelini nasip edecektir😍
R-veyda44 Selocan12 benimde bı bebek karnımda ölmüştü beni zehirlemisti farketmedim sadece hastaneye 5 gün geç girmek zorunda kaldım kürtaj oldum geçen sene büyük depremden önce şuan hamileyim 35 haftalık bende çok çabuk hamile kalan bı insanim çok şükür şuan günler sayıyoruz bı de oğlum var 5 yaşında 🥹
Elfilayda Selocan12 teşekkür ederim Allah razı olsun bir kızım var zaten çok şükür de haberi alıp sonra bir hafta da bunları yaşamak yıprattı
sd18 Elfilayda muhtemelen öyle ama üzülmeyin kimyasaldan sonra hamile kalmanız daha kolay oluyormuş rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻