Kızlar 4+3 de öğrendim aşırı adet sancısı çekiyordum bebekmiş. 1 hafta sabahtan akşama kadar belim ağrısıyla geçti son iki gündür de kasık ağrısı var. Ve öğrendiğim günden beri mide bulantısı. İlk gebeliğimden o kadar farklı geçiyor ki 🙁 bu kadar ağrı olması normal mi sizin nasıl geçiyor