Hanmoncel Nesonunbeybi 18+6 olup cinsiyet öğrenemeyen bı bızmıyız acaba ya bı türlü demiyoroar soruyorum göstermiyo kapalı dıyor
Beyazmelekkk Bebisiminannesii ama sizinle aynıyız . Doğum ne zaman gözüküyor sizin ? Cinsiyetiniz ne ? Hazırlık başladınız mı bu arada ben daha hicbisey almadim