biryildiz42 ben 33+3 oldum hala geçmedi 25ten beri doğursam doğururdum diye artık korkmuyorum siz de sakin olun doktor her şey iyi diyorsa iyidir 🥰 en son enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik kullandım şimdi azaldı ama ayakta azcık kalınca yine çok oluyor demekki biz de çoğunlukla dinlenerek geçircez bu süreci.Bugün yine kontrolüm vardı hatta doğum vs görünmüyor hemen inşallah sağlıkla alırız kucağımıza yavrularımızı ❤️