Minnakbiri aynı sorunu bende yaşadım günde 30 kere oluyordu ve nst de sancı çıkmıyordu ,sonra başka bir ebe geldi ve nst nin yanlış yere bağlandığını 35 hafta altında hamilelikte göbek deliği sağına yada soluna bağlanması gerektiğini söyledi ve 20 dakikada 4 tane doğum sancım çıktı hemen serum ve ilaçlar ile durdurdular ama hala günde 30 kere falan oluyor .başladığında 30 haftalıktim şuanda 37+4 oldum